Sajnos a farmos munkák mellett nem tudunk telefonos ügyfélszolgálatot is üzemeltetni. Ez alól nem tudunk kivételt tenni. A weboldalon szinte minden információ fent van és email -ben bármikor elérsz minket (rendeles kuk@c remenyfarm pont hu), amikre nagyon gyorsan válaszolunk.
Sajnos telefonon több, mint 90% -ban más dolgok miatt kerestek eddig minket. Például:
- mi a baja a csirkémnek?
- mennyit lehet ezzel keresni?
- akarunk-e szénát, ajurvédás kenőcsöt teheneknek, stb. vásárolni?
- külföldre megyek, örökbefogadjátok-e a kutyáimat?
Alig kaptunk telefont konkrét vásárlási szándékkal kapcsolatban a telefonhívások számához képest és jellemzően ők sem a tipikus vásárlóink. (pl. Nem akarok olvasni, mond meg mennyibe kerül. Szállítotok-e Pécsre? stb.)
Ha gondod van az e-mail -ezéssel, akkor amúgy is nehéz helyzetben lennél nálunk, mert idéntől minden elektronikus (rendelések kezelése, számlázás), így ezek használata szinte kötelező.
Jelenlegi vásárlóink / előfizetőink: próbálunk erre valami megoldást találni, mert nektek szeretnénk elérhetőek lenni. Pl. tavaly mindig küldtünk ki telefonszámot a szállítások előtt, hogy el tudd érni a szállítót. Ez valószínű idén is így lesz. Kérlek, ne adjátok tovább ezt a számot.
De a weboldalra publikus telefonszámot nem rakunk ki a jövőben sem.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani